Sunday, September 11, 2011

Last puasa together-gether

salam blogger..........Salam kemerdekaan and Salam 1 Malaysia.....

sory eh fren blogger...aku lama tak update aku puyer blog bukan apa...wifi aku update ari tu...pastu raya,lagilah tak dapat on9 paham2 jelah kalau kat rumah aku manelah ada wifi cc pulak semua tutup
(padahal berkira duet hehe) tapi tak apa aku tebus semua kesalahan aku tu eh~~~heheeh aku akan pastikan aku sentiasa update hal hidup aku sepanjang ketiadaan aku selama dekat 1bulan tersebut =)hahahah macam biase ar aku kan gile glamor tak upload gambar bukan blog coretan lalalalitamplong nameyer hahaha 

sepanjang ketiadaan aku selama sebulan tu...macam2 hallah aku lalui hehehe...
aku dan fren~fren gile aku ramai2 pergi buka puasa syok auww...macam2 kitorang buat bukan sekadar buka puasa bersama je...tapi maen bunge apilah...maen GORENG PISANGLAH... macam2lah...biaselah nie tahun last aku dan rakan2 aku dapat buka puasa sama-sama so kitorang raikanlah sama-sama uhhuhu nak tengok tak apa yang terjadi and gambar kitorang yang gle2 sape tengok mata dia cantik..hhehehe aku nak paksa jugak korang semua tengok jeng..jeng...taaadaaaaa...
nielah permainan yang aku cerita tadi huhuhu~~
 time untuk makan!!!!Lapar sangat ymmy2!!





















Disamping itu aku nak promote tayangan Hantu Bonceng Ramadan kat korang semua pastikan korang saksikan dipawagam yang berhampiran yer......hehehehe
antara barisan perlakon adalah diatas huhuhu~~~


okeeeyylah wasiat aku untuk sekian lamenye aku tak kata nie adalah ~~~~
pergi kedai pak jamil kira harga,
persahabatan amat berharga,
heheehhe salam dari saya~~~semoga korang terhibur dengan blog hambe yang tak seberape nie...Salam...
oppss lupa pulak SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN~~





8 comments:

  1. kim salam ju tau...hik hik hik,...amanah ni...wajib sampaikan :)

    ReplyDelete
  2. woooo,


    hantu tu tak seramlah. AHHAHAHAHA

    ReplyDelete
  3. wehhhh...pak jamil..nma pak aq kot...ahhahahha...serammm mehhh tgk hn2 2..hehhee..but now sdh pndek loorrr..

    ReplyDelete
  4. muhammad hanif:uhhuhu ade aku kisah??hahahah...mmglah bkn hantu tpi pelakon jer huhuhu

    ReplyDelete
  5. nana yana:hahaha perlakon hantu bonceng potong rambut ker huuh

    ReplyDelete
  6. apik pehe:uhhuhu yker???mmglah nielah kami!!!!gelong2 smue hahaah

    ReplyDelete