Tuesday, August 9, 2011

Cara Anda ketika menghadap Lectop???

assalamuailaikum salam ramadhan dan salam blogger berserta jugak salam 1 malaysia....

okeyy semalam aku ada cerita pazal puase yang2 yok kan???tapi arinie tak der kait mengait dengan pose langsung huuuh...macam mana gaye korang bila menghadap lectop/computer/i pad/i phone or sebagainya
yang boleh membuatkan korang mendapat internet(huhu skema ayat BM dapat A oo...)adekah seperti mentadak mentadu???seperti biawak yang sedang mengeram telurnya???or seperti ular kelaparan huuh dapat korang imagine tak???hahahah okeeyy sebenarnya aku nak kongsi and tanya pendapat korang macam mane nak bagi selesa bile menghadap lectop nie....cozz aku sakit belakanglah dah macam nenek tua dah nie....hahahah,Baring salah....duduk salah...meniarap lagi aku tak suka(pompuan banyak tekanan hahah)
emmm....korang ada idea tak???jangan korang syorkan aku minum susu anlene sudah (uweekkk xminat susu)
cara macam mana yang fleksible untuk menonton,menatap,menghadap lectop nie...bagi idea sikit???sape bagi idea aku bagi hadiah nakk tahu tak aper hadiahnya??
  • aku follow korang balik:p
  • aku akan komen kat blog korang :p
  • aku akan doa supaye korang sentiasa dilindungi Allah Amin...")
  • orang sibuk dengan free banner tapi aku hahaha...:p


merepek meraban sudahhh aku nie....biaselah bulan pose nie kenelah hepy sikit huuuh....oppss sebelum aku terlupa korang kongsilah cara korang menghadap lectop korang macam mane...ner tahu petua korang semua aku dapat mengurangkan kegagalan fungsi tulang aku yang kurang minyak pelincir nie ker huhuhu....

wasiat hari ini~~~selamt berpuase jangan maen mercun riang sangat nanti makan diri sendiri,pesanan khidmat masyarakat ini di taja khas oleh aku sendirian berhad :p lalalalitamplong****














12 comments:

  1. paling flexible kau duduk mcm kat gmbar tuu...haha
    tpi disebbkan blakng kau sakit kau letak bntal bnyak2 kat belakng kau ..cba try ..
    mana lah thu 2 - 3 hari blakang tu tak sakit dah..


    skrg aku nak tuntut hadiah ;
    mesti komen and follow walaupon follow bt kali kedua..

    ReplyDelete
  2. hahahaha... die suh jgn men lptop lame2 sgt tuh.. hahaha

    ReplyDelete
  3. farah:ok2 aku dah bg dah hdiah tu lalalalal....tpi agk2 lau aku gunakan bobo sbgai bantal uuuu masyukkk..

    ReplyDelete
  4. chachos cheezy wedges:hehe alo lau xmain shari xleh hiduplah eheeh energy tuuu

    ReplyDelete
  5. kelakar gambar 1st tu..haha..btw slalu org main laptop style superman, terbaring :P

    ReplyDelete
  6. ekmal:huhuhu awk 2 laki xperlah ;) gpon xsuke lah meniarap....wahhh superman tu....dahsyat2...huhuhu,gambar tu ciplak member tagged kat fb huhuh

    ReplyDelete
  7. hahaha. ko try la buat cm tu.
    mesti comei:)

    ReplyDelete
  8. adah:buat yg mcne 2???yg pic kat atas ker??huuuh xsanggup aku laalalla

    ReplyDelete
  9. canggihnye lappy dia...
    ssiap ade seterika lagi... hahaha

    ReplyDelete
  10. dean:heeheh biaselah alf bru puyer 2020 tu mane ader lg kat dunie,tpi yg nie buatan malaysia tau!!!heheh

    ReplyDelete
  11. apesal komputer die lain mcm...

    Pak pis tak tau la camne nak kasi badan tak sakit bile menghendap komputer...

    la ni pon ngh sakit belakang ha

    ReplyDelete
  12. pak pis;pak pis kan dah tua mmglah ahahah.....(just kidding)2lahkan cmelah skit bakang dah nie tpi im still young huhuh,2 komputer Alam 2020 pakpis..

    ReplyDelete