Sunday, March 20, 2011

Kembar ker???

Waktu aku umur 19 or 17 tahun ramai tegur aku dan kakak aku nie kembr....nak kate same xpon..nak kata karakter same lagi jauh beza....aku nie suke nasi goreng kuning(nsi grg kunyit) die pulak suker nasi goreng hijau(nsi grg kampung),kitorang suker sangat gaduh pzal masakan mama yelah aku nak lain die nak laen...sampai pernah mama masakan kedua-dua nasi goreng tok kami(tim e bulan pose)puyerlah dahsyat aku nak menang dengan die uhuhu,tapi tulah kami adek beradik yang suker gduh lalala....tapi berbalik kepada cerita kembar.Ader time tu penah seorang tu penjual maner tah datang nak jual barang aper tah aku pon dah luper,tapi penjual tu boleh tayer kembar ker??hahaha,aku cam nak tergelak aku gan kakak aku yang kurus nie kembar??OMG..uuu....geli aku dengar aku kan gemok die plak aper...laen sungguh huhuhu,n bukan tu jer pernah sekali tu,time kt Ayer Itam ktorang beli kerepek same2....ader penjual jugak yang cakap bender yang same cakap ktorang KEMBARR???omg aku xtahu nak cakap dorang nie blind ker aper or myopia(rabun jauh)uhuhuh,tapi aku hentam jelah..lantak doranglah yang penting aku gan kakak aku xsame !!!uhhu tapi aper pon aku tetap sanyang die lalala....
nielah akak aku ahaha,xsamekan muker ktorang lalaal.....(yang spact tu)...ader aku kisah dorang kater aper pon uhuhhu....

No comments:

Post a Comment